Učenici 2.b razreda sudjelovat će ove školske godine u školskom projektu Emocionalna avantura kroz čitanje.
Cilj projekta je razvijanje emocionalne pismenosti kroz čitanje knjiga i slikovnica te sudjelovanje u radionicama i različitim kreativnim aktivnostima. Tijekom projekta učenici će kroz odabrane književne tekstove istraživati različite emocije, učiti ih prepoznavati, razumijevati i izražavati. Nakon čitanja, sudjelovat će u različitim kreativnim radionicama koje uključuju crtanje, dramske igre, vođenje dnevnika emocija, igre s kartama emocija, slušanje glazbe, izradu kutića emocija u razredu sa radovima nastalima tijekom projekta, izradu kutije podrške s porukama ohrabrenja. Projektom ćemo poticati empatiju, suosjećanje i međusobno uvažavanje među učenicima, unaprijediti njihove komunikacijske vještine te promicati čitanje kao sredstvo za osobni rast i razvoj.
Projekt je osmislila Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka, a suradnica je učiteljica Vlasta Ptičar. Na prvom susretu 22. rujna učenici su upoznati s knjigama koje ćemo čitati i planiranim aktivnostima. Knjižničarka im je pokazala tehnike opuštanja te razgovarala s njima o osjećajima. Rješavali su radni listić o vrstama osjećaja, igrali igru Pogodi što osjećam, pantomimom pokazivali osjećaje te za kraj odigrali igru Krug ohrabrenja kroz koju su vježbali pružanje podrške.






