PROJEKTI

Škola sudjeluje u nekoliko projekata. Trenutno su to Zalogajček, MenSI, Naša mala knjižnica i eTwinning: Godina čitanja 2021. Više o tome možete pročitati u podstranicama.

PROJEKT ZALOGAJČEK

PROJEKT ZALOGAJČEK

Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva

Projektom Zalogajček  će se u osnovnim školama u Krapinsko-zagorskoj županiji u školskoj godini 2021/2022. osigurati obroci za djecu u riziku od siromaštva. Nositelj projekta je Krapinsko-zagorska županija kao osnivač škola, a u suradnji s Gradom Krapinom i Općinom Stubičke Toplice koje su osnivači škola na svom području. Prijavitelj i partneri zajedničkim pristupom definirali su kriterije po kojima se djeca uključuju u projekt.

Krapinsko-zagorska županija prijavila je projekt „Zalogajček“ na javni poziv za dostavu projektnih prijedloga Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku „Osiguranje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva, u okviru Fonda europske pomoći za najpotrebitije (FEAD), Operativnog programa za hranu i/ili osnovnu materijalnu pomoć.

Projekt je financiran iz Fonda europske pomoći za najpotrebitije (FEAD).

Vise o projektu Zalogajček možete pročitati u dokumentu u prilogu ili na http://kzz.hr/projekt-zalogajcek.

PROJEKT MENSI

Projektni partneri su:

  • European Schoolnet, Belgija
  • INDIRE – Istituto Nazionale di Documentazione per l’Innovazione e la Ricerca Educativa, Italija
  • Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Hrvatska
  • Dum Zahranicni Spoluprace, Češka
  • Oktatasi Hivatal, Mađarska
  • Ministerio da Educacao e Ciencia, Portugal
  • GO! – Het Gemeenschapsonderwijs, Belgija
  • Brunel University London, UK

Tijekom projekta stvorila se mreža od 24 mentorske škole koje će raditi s 96 mentoriranih škola s ciljem razvijanja inovativnih pedagoških praksi koje uključuju digitalnu tehnologiju u poučavanju i učenju.
 

U projektu sudjeluju 4 mentorske i 16 mentoriranih škola:

Mentorske škole redovito koriste IKT za učenje, poučavanje, profesionalni razvoj i upravljanje školom.

Mentorirane škole još uvijek ne koriste IKT sistematski u cijeloj školi, ali imaju veliku motivaciju i interes.

Naša škola je jedna od 4 mentorirane škole kojima je II. OŠ Bjelovar mentorska škola. Koordinatorica u našoj školi je učiteljica informatike Katarina Muranić.

Više o projektu i aktivnostima možete pogledati na  poveznici.

Projekt Mentorstvo za unaprjeđivanje škole (MenSI) je 28-mjesečna akcija koordinacije i podrške koji se financira iz programa Obzor 2020 Europske komisije. Tijekom projekta provest će se paneuropsko istraživanje o tome kako različiti pristupi mentorstvu mogu podržati uključivanje inovativnih praksi digitalnog poučavanja u osnovne i srednje škole. 

NAŠA MALA KNJIŽNICA

Naša mala knjižnica međunarodni je projekt za poticanje čitanja koji provodimo već nekoliko godina u suradnji s izdavačkom kućom Ibis grafika.

Svrha ovoga je projekta ponuditi djeci knjigu koja zaokuplja pažnju svojim cjelokupnim sadržajem, potaknuti na čitanje uz promišljanje i aktivno sudjelovati u stvaranju publike koja razmišlja, analizira i usmjereno djeluje na svim područjima društvenog života.

Ove godine u projektu sudjeluju Hrvatska, Slovenija i Estonija. Djeca tako mogu čitati moderne slikovnice i knjige nastale u suradnji s priznatim autorima i ilustratorima. Uz šest slikovnica dolaze i tematske kreativne knjižice koje zanimljivim zadacima i likovnim izazovima  potiču djecu na stvaranje i izražavanje, razvoj svijesti o sebi i svojoj okolini, jačanje samopouzdanja i stvaranje vlastitog mišljenja.

Ove školske godine u projekt su se uključili učenici 3.b razreda PO Slatina sa učiteljicom Mijom Mališ. Marljivo čitaju knjige, rješavaju zadatke u kreativnim knjižnicama te sudjeluju u nagradnim zadacima.

Koordinatorica projekta je Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka

Više o projektu možete saznati na službenim stranicama: https://nasamalaknjiznica.hr/

Stranicu uredila Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka

e-Twinning godina čitanja 2021.

U školskoj godini 2020./21. naša se škola prvi put uključila u eTwinning, platformu za projekte, učenje i razmjenu znanja. 

Kako je 2021. proglašena Godinom čitanja, uključili smo se u projekt školskih knjižničara RH: ”Godina čitanja 2021.” koji je na eTwinningu pokrenula i osmislila Snježana Kovačević, stručna suradnica knjižničarka u OŠ Zlatar Bistrica. U projekt je trenutno uključeno 80-ak knjižničara i učitelja iz Hrvatske u osnovnim i srednjim školama koji sudjeluju kao projektni partneri. Tijekom projekta sudionici sudjeluju u različitim poticajnim i kreativnim aktivnostima za poticanje čitanja i usvajanje čitateljskih vještina.

CILJ PROJEKTA

Cilj projekta je obilježavanje Godine čitanja te usvajanje i razvijanje čitateljskih vještina, ljubavi prema čitanju i poticanje čitanja među učenicima od najranije dobi kao i razvijanje vještina cjeloživotnog učenja i aktivnoga čitanja.

Škole partneri uključene su u projekt aktivnostima koje se provode do ožujka 2022. godine, a realizirane aktivnosti potkrijepljuju se fotografijama, videima, prezentacijama, izradom digitalnih materijala korištenjem digitalnih alata, plakatima učenika, posterima, digitalnim knjigama, brošurama i drugom dokumentacijom. Škole partneri, tj. školski knjižničari surađuju tijekom projekta koristeći se suradničkim digitalnim alatima kao što je Padlet, TwinBoard, videokonferencije, chat, forum, društvene mreže i slično. Učenici rade u skupinama i timovima, čitaju, izražavaju se na kreativan način, bave se istraživačkim radom.

OČEKIVANI REZULTATI

Učenici će: -naučiti komunicirati i surađivati s učenicima partnerskih škola
– poboljšati svoje sposobnosti pismenog i usmenog izražavanja na engleskom kao stranom jeziku
– razvijati informacijsku i medijsku pismenost
– poboljšati digitalnu pismenost korištenjem različitih digitalnih alata
– primijeniti sigurno i odgovorno korištenje Interneta (eSafety)
– usvojiti vještine cjeloživotnog učenja: komunikacija, suradnja, pisano i usmeno izražavanje

Učitelji/ školski knjižničari će:
– implementirati nove nastavne metode
– poboljšati suradnju učenika u razredu
– koristiti razne digitalne alate
– omogućiti učenicima komunikaciju u stvarnim životnim situacijama u suradničkim aktivnostima i online aktivnostima
– razmjenjivati iskustva s projektnim partnerima
– „otvoriti” svoju učionicu/knjižnicu dijeleći rad svojih učenika s
projektnim partnerima i školom

Škole partneri će:
– doprinijeti kreativnosti i pedagoškoj inovativnosti
– promovirati djelatnost školske knjižnice
– promovirati vrijednosti eTwinninga/eTwinning škola
– promicati upotrebu digitalne tehnologije u sigurnom digitalnom okruženju
– poticati suradničko učenje
– poticati kontinuirani profesionalni razvoj učitelja
– identificirati partnerske škole za buduće projekte

U projekt su uključeni učenici 3.a razreda s učiteljicom Andrejom Cigula te učenici 5.-8. razreda s učiteljicama hrvatskog jezika Antonijom Čekolj i Brankicom Matijašec. Koordinatorica projekta je Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka.

Čitanje povećava emotivnu inteligenciju i toleranciju. Puno je različitih emocionalno-spoznajnih, stručnih i korisnih razloga za poticanje čitanje, ali jednako tako je važno čitanje koje razvija samosvijest, samopouzdanje i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive, vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca i opće dobro zajednice.
Čitajmo da ne ostanemo bez riječi!

(Preuzeto s eTwinning stranice projekta)

Projekt je dobio Nacionalnu oznaku kvalitete 4. srpnja 2022.

Stranicu uredila Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka

Say Hello to the world

Projekt “Pomahajmo v svet/Say Hello to the World” je međunarodni projekt, preko kojeg se djeca u vrtićima i školama međusobno povezuju preko videopoziva (Zoom-a). Projekt je namijenjen djeci vrtićkog uzrasta i nižim razredima osnovne škole. U sklopu projekta se djeca vide u živo preko videopoziva, mogu si mahati i naučiti strane riječi. Veliki naglasak projekta je na upoznavanju različitih kultura, običaja i načina života. Djeca jedni drugima pokazuju kako se igraju, kakve pjesme pjevaju, u kakvom okruženju žive, kakvu hranu jedu, kojim jezikom govore. Namjena projekta je naučiti djecu toleranciji, uvažavanju i poštivanju drugačijih od sebe. Na taj način  pomažemo kvalitetnijem životu, većoj solidarnosti i poštovanju, a posebno sada kada svijet postaje sve otvoreniji i dostupniji. Škole i vrtići,  koji sudjeluju u projektu  i koje odrade program dobivaju naziv „Tolerantan vrtić/škola“. Program „Pet prstiju“ sadrži pet tema, a svaki mjesec se organizira videsastanak s određenom temom.

Teme su:

1. To sam ja (palac) 

2. Ja i moja obitelj (kažiprst) 

3. Ja i moja škola (srednji prst)

4. Ja i moje mjesto (prstenjak)

5. Ja i moja država (mali prst)

6. Zaključak (dlan)

Naša škola sudjelujelovala je u projektu u školskoj godini (2022./2023.) s 2. razredom. Škola partner bila je OŠ Elvire Vatovec Prade iz Kopra, Slovenija – 3. razred. 

Škola BUDUĆNOSTI

Učenici Dodatne nastave iz Informatike sudjelovali su ove školske godine u projektu Škola budućnosti koji je pokrenula tvrtka Stemi uz sponzorstvo Infobipa i A1, a cilj projekta je  učiniti hrvatski školski sustav svjetskim predvodnikom , koji najmodernija znanja iz industrije donosi u okviru brojnih školskih programa za osnovne i srednje škole. Naša škola je među ponuđenim programima izabrala Izradu AI Chabota 2.0.

Klikom na linkove možete isprobati uradke: Kako biste pokrenuli Chatbot u donjem desnom kutu odaberite ikonu razgovora.

Kako biste pokrenuli Chatbot:

  1. Donjem desnom kutu odaberite ikonu razgovora.
  2. Započnite razgovor s : “Bok”
Skip to content