preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Login
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Kako provodite zimske praznike?




Korisni linkovi

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka roditelji svih učenika OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko dali su pisanu suglasnost za objavu fotografija i osobnih podataka učenika.

eTwinning Godina čitanja 2021.

U školskoj godini 2020./21. naša se škola prvi put uključila u eTwinning, platformu za projekte, učenje i razmjenu znanja. 

Kako je 2021. proglašena Godinom čitanja, uključili smo se u projekt školskih knjižničara RH: ''Godina čitanja 2021.'' koji je na eTwinningu pokrenula i osmislila Snježana Kovačević, stručna suradnica knjižničarka u OŠ Zlatar Bistrica. U projekt je trenutno uključeno 80-ak knjižničara i učitelja iz Hrvatske u osnovnim i srednjim školama koji sudjeluju kao projektni partneri. Tijekom projekta sudionici sudjeluju u različitim poticajnim i kreativnim aktivnostima za poticanje čitanja i usvajanje čitateljskih vještina.

CILJ PROJEKTA

Cilj projekta je obilježavanje Godine čitanja te usvajanje i razvijanje čitateljskih vještina, ljubavi prema čitanju i poticanje čitanja među učenicima od najranije dobi kao i razvijanje vještina cjeloživotnog učenja i aktivnoga čitanja.

Škole partneri uključene su u projekt aktivnostima koje se provode do ožujka 2022. godine, a realizirane aktivnosti potkrijepljuju se fotografijama, videima, prezentacijama, izradom digitalnih materijala korištenjem digitalnih alata, plakatima učenika, posterima, digitalnim knjigama, brošurama i drugom dokumentacijom. Škole partneri, tj. školski knjižničari surađuju tijekom projekta koristeći se suradničkim digitalnim alatima kao što je Padlet, TwinBoard, videokonferencije, chat, forum, društvene mreže i slično. Učenici rade u skupinama i timovima, čitaju, izražavaju se na kreativan način, bave se istraživačkim radom.

OČEKIVANI REZULTATI

Učenici će: -naučiti komunicirati i surađivati s učenicima partnerskih škola
- poboljšati svoje sposobnosti pismenog i usmenog izražavanja na engleskom kao stranom jeziku
- razvijati informacijsku i medijsku pismenost
- poboljšati digitalnu pismenost korištenjem različitih digitalnih alata
- primijeniti sigurno i odgovorno korištenje Interneta (eSafety)
- usvojiti vještine cjeloživotnog učenja: komunikacija, suradnja, pisano i usmeno izražavanje

Učitelji/ školski knjižničari će:
- implementirati nove nastavne metode
- poboljšati suradnju učenika u razredu
- koristiti razne digitalne alate
- omogućiti učenicima komunikaciju u stvarnim životnim situacijama u suradničkim aktivnostima i online aktivnostima
- razmjenjivati iskustva s projektnim partnerima
- „otvoriti” svoju učionicu/knjižnicu dijeleći rad svojih učenika s
projektnim partnerima i školom


Škole partneri će:
- doprinijeti kreativnosti i pedagoškoj inovativnosti
- promovirati djelatnost školske knjižnice
- promovirati vrijednosti eTwinninga/eTwinning škola
- promicati upotrebu digitalne tehnologije u sigurnom digitalnom okruženju
- poticati suradničko učenje
- poticati kontinuirani profesionalni razvoj učitelja
- identificirati partnerske škole za buduće projekte

U projekt su uključeni učenici 3.a razreda s učiteljicom Andrejom Cigula te učenici 5.-8. razreda s učiteljicama hrvatskog jezika Antonijom Čekolj i Brankicom Matijašec. Koordinatorica projekta je Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka.

Čitanje povećava emotivnu inteligenciju i toleranciju. Puno je različitih emocionalno-spoznajnih, stručnih i korisnih razloga za poticanje čitanje, ali jednako tako je važno čitanje koje razvija samosvijest, samopouzdanje i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive, vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca i opće dobro zajednice.
Čitajmo da ne ostanemo bez riječi!

(Preuzeto s eTwinning stranice projekta)

 

Stranicu uredila Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka
 

 

preskoči na navigaciju